És per això que necessitaven un lloc web que els representi i expandeixi la seva marca. Llavors, a l’hora de dissenyar la web, ens vam centrar en mantenir l’esperit de la marca i mostrar amb i sense paraules qui són i a què es dediquen.
La web consta de diferents seccions com un blog per compartir les novetats i experiències de la food-truck, o un apartat de “Qui som?” per conèixer-los millor i el seu recorregut.
Però el que més destaca és la portada on, d’un cop d’ull, podem veure un vídeo que defineix l’experiència amb Yes, We Carn. Tot seguit tenim una petita presentació i els serveis que ofereixen, amb un enllaç a la pàgina de Serveis on es detalla cada un. Allà també feim ús de vídeos i imatges per transmetre la informació als usuaris de forma ràpida i directa.
Conceptualment, el disseny es basa en la mateixa food-truck i els colors corporatius de la marca. Per això, hem optat per l’ús del color negre com a base, juntament amb el color vermell corporatiu. També hem aplicat un color crema per aportar contrast, lleugeresa i també millorar la visibilitat de certs elements que ho requerien. La combinació tipogràfica formada per la Barlow Condensed i la PT Mono, i els blocs plans superposats pels titulars i textos respectivament, generen un joc visual molt interessant.
Si vols veure la web de Yes, We Carn, fes-ho mitjançant aquest enllaç. I si tu també vols beneficiar-te del Kit Digital, posa’t en contacte amb nosaltres.