Gestió de xarxes socials i continguts a Mallorca
Mantenim actives les teves xarxes
Centra’t en la teva empresa, nosaltres ens ocupam de les teves xarxes i continguts.
Assessorament
Analitzam com han funcionat les teves xarxes, quin públic et segueix i si és el que tu cerques per tal de fidelitzar la teva marca. Et recomanem a quines xarxes és imprescindible tenir-hi presència segons el teu sector i el teu públic objectiu.
Creació de continguts
Ens endinsam al teu sector i a la teva competència. Estudiam i interioritzam els valors i la filosofia de la teva marca per tal de crear publicacions a xarxes socials i a blogs, que transmetin tot allò que és la teva marca.
Publicació i seguiment
Estam preparats per crear la millor estratègia de publicació. Sempre contrastant les mètriques, trobarem la fórmula que millor s'adapti a la teva marca. Nosaltres esbrinam quina és la millor hora per publicar contingut per tu.
COM TREBALLAM
Quin temps dedicam a cada fase de la creació de continguts
conéixer el teu projecte
Per poder elaborar la millor estratègia, necessitam saber detalladament com és el teu projecte. Hem d’ésser capaços de posar-nos a la teva pell per tal de preparar continguts que parlin com tu. Per això, a aquesta fase, invertirem tot el temps que faci falta en conèixer-te, perquè és vital.
Estudi de presència online
És important analitzar quina presència online tens actualment i com pot millorar. Ets present a les xarxes socials on realment és el teu públic objectiu? Quin tipus de publicacions fas? Aquestes preguntes són exemples que ens ajudaran a elaborar una estratègia que funcioni adequadament.
Creació de contingut
Quan sabem l’estratègia a seguir, anam elaborant el contingut i publicant segons un calendari definit prèviament. Han d’ésser textos, però també imatges il·lustratives i representatives del teu negoci. Si és necessari, els retocam per tal que s’ajustin als objectius i a la filosofia de la marca, formant un tot coherent.
Mesurar i validar
S'han de mesurar resultats i validar si l'estratègia planificada ha obtingut el resultat esperat. Per saber si una estratègia de continguts ha funcionat el millor és desenvolupar-la durant un temps relativament llarg. D'aquesta forma, podrem observar tendències, canviar allò que no ha funcionat i potenciar aquelles accions que han donat bons resultats.