fbpx

Una web dolça i salada per al Forn Orient

Forn Orient és un forn situat a Inca, amb més de 30 anys d'experiència. Combinant tradició i modernitat, aquesta empresa familiar es dedica a elaborar tant productes salats com dolços. A més de la seva tenda, es dediquen a la distribució dels seus propis productes a empreses. Van decidir comptar amb nosaltres per crear la seva pàgina web amb la seva nova identitat corporativa.

La pàgina web que necessitaven era una mena de carta de presentació. Un lloc on mostrar com fan feina, quins són els productes més destacats i com és la seva tenda. Tot això seguint les directrius definides per la nova marca, per tal de posicionar millor el seu negoci i tenir més visibilitat.

Després d’aclarir les necessitats, van marcar els següents objectius: mostrar els productes de manera vistosa, destacar el que els diferencia i el seu servei de comandes i encàrrecs.

Els ingredients que componen la web

La pàgina web es compon d’una portada one-page, on es concentra la major part de la informació; com els productes, la secció de Qui som o les valoracions. També hi ha la pàgina de contacte on trobar tota la informació relativa.

A l’inici, volíem presentar la identitat de Forn Orient i el seu eslògan amb imatges de fons significatives. Després d’un petit text de presentació, hi ha els productes, que es divideixen en gastronomia dolça i salada. També es fa menció especial als congrets, pels quals són famosos. Tot seguit, hi ha un petit bloc sobre els encàrrecs, amb un botó de contacte per reservar. Finalment, un apartat on s’explica la història del negoci.

Un poc de sucre per endolcir el disseny

Per destacar els productes, vàrem utilitzar l’espai i neteja que genera el color blanc amb elements derivats de la marca, donant protagonisme a les imatges. Per altra banda, a la capçalera i al peu de pàgina, apareixen les diferents vies de contacte, perquè siguin visibles i de ràpid accés.

El disseny general del lloc web es basa en la marca ja creada: tipografies i colors corporatius, amb certs matisos per afegir profunditat i dimensions. Un element que volem destacar és la utilització de la sanefa corporativa a diferents parts de la web, però especialment com a element separador i també decoratiu per acabar de cohesionar la marca.

Aprofitant que el logotip de Forn Orient es presenta com una mena de segell, vàrem aplicar un efecte que, una vegada et desplaces cap avall, es mou i queda fixat a la barra de navegació.

En resum, aquest ha estat un projecte molt interessant perquè hem pogut aportar noves dimensions a la identitat de Forn Orient, partint dels recursos fonamentals que ja hi havia.

Si voleu pegar-li una ullada, ho podeu fer aquí.

Client

Forn Orient

sector

Alimentació

Comparteix aquest projecte

altres projectes que te poden interessar...

Al dia del KIT DIGITAL

Apunta't a la nostra llista de correu, no perdis l'oportunitat