Willho és una empresa del sector hoteler, concretament d’hotels exclusius i selectes de Mallorca. S’enfoca en hotels d’àmbit més rurals i de petit format. El seu públic objectiu és l’alemany i l’anglès.
A partir de la seva missió, començàrem una pluja d’idees que donà lloc a una paraula alemanya: Willkommen (Benvinguts/des). A partir d’aquest terme, juntament amb hotel sorgeix la marca: Willho Mallorca.
L’objectiu del nom és des d’un primer moment mostrar proximitat i satisfacció al futur client final.
Una vegada tinguérem el nom, era el moment de donar-li forma.
Els colors escollits pretenen mostrar aquest àmbit paisagístic, a la vegada que elegant i exclusiu. La tipografia segueix el mateix propòsit. On la paraula Willho destaca per sobre de les altres, donant la benvinguda tal com cal als futurs clients.
A més la seva composició arrodonida, amb línies blanques ensenya que és clàssic, dins una tipologia hotelera en creixement. També trobam un motiu vegetal just a dalt del logotip, concretament una forma que ens recorda a una fulla.
Tot en conjunt ens dona com a resultat una marca original, nova i verda, a la vegada que clàssica, elegant i ferma.
Vos deixam una aplicació de la marca: