De tradició familiar, els propietaris han recollit el testimoni d’una ferreria per evolucionar cap a l’alumini.
Els seus serveis es resumeixen amb tota classe de tancaments, tant d’alumini com de vidre, juntament amb diferents acabats, i productes actualitzats que responen a les necessitats del client final avui dia.
L’objectiu de la web era mostrar la gran trajectòria que ha tingut l’empresa, amb els 3 pilars que la defineixen: la qualitat del producte, l’àmplia gamma de perfileries i la personalització a mida dels projectes.
Per aquest motiu, tots els serveis són presentats amb fotografies dels projectes que ha realitzat l’empresa al llarg de tots aquests anys, juntament amb la tipologia de materials més utilitzats.
La localització i l’horari són dos punts que hem destacat al menú principal, perquè l’usuari pugui trobar de manera fàcil tant la ubicació del local com l’horari d’atenció al client.
Uns dels altres punts clau era mostrar els colors corporatius de la marca, una gamma cromàtica composta per blau, vermell i blanc. Són tres colors que transmeten serietat, compromís i transparència.
A més, la pàgina web mostra en tot moment les dades de contacte de l’empresa, per tenir a un clic tant el telèfon, com el correu electrònic. Addicionalment, hem incorporat una secció de contacte, on trobam un formulari senzill i directe per a contactar.
Vos en deixam un petit tast i l’enllaç, per si la voleu visitar: