Des de Miríada, estam segurs que RACO es convertirà en referent per a la fabricació de finestres de PVC. Però necessitava una nova identitat corporativa per a posicionar-se al mercat.
La primera passa va ésser el manteniment de diverses reunions amb el client per conèixer el producte i la seva filosofia d’empresa. A continuació, li vàrem presentar diferents propostes, fins a l’elecció final de RACO PVC.
Una vegada decidit el nom, vàrem desenvolupar dues propostes de marca en base a aquest nom. La idea va ésser crear una imatge que reunís totes les característiques del producte a una icona molt abstracta, però amb un significat ben clar.
La presentació final de les propostes davant el client va contemplar tot el procés creatiu: selecció de colors, tipografies, anàlisi de la competència, explicació raonada de la marca, etc. Consideram molt important que el client conegui quin ha estat el camí que hem seguit fins a la presentació final del producte. Com feim habitualment, també vàrem preparar diversos mockups de les propostes perquè el client pogués visualitzar millor quin seria l’aspecte de la marca a l’entorn real. Aquí vos presentam el resultat final.