Tabicor volia una web per presentar i donar a conèixer la seva marca. I especialment, desitjaven transmetre el missatge de què són de les poques empreses amb gran capacitat operativa dins el sector.
El disseny segueix la línia conceptual i visual de la nova identitat corporativa. S’utilitza la tipografia pautada, sense serifa, senzilla però amb certa personalitat. Els colors són el taronja i blau corporatius, que generen un contrast molt interessant. I s’han aprofitat per donar-li un cert dinamisme a les pàgines.
Hem aplicat el concepte dels envans que té la marca a diferents detalls de la web: els elements del menú adopten una barra superior quan es passa per damunt amb el ratolí, es juga amb una forma similar a una barra lateral per separar continguts i també s’apliquen detalls de la marca als textos o títols.
Per tal de reforçar el missatge que volen destacar, just en accedir a la web, els i les usuaris/àries poden veure 3 blocs amb dades destacades del recorregut de l’empresa. Tot seguit, s’hi troba una petita mostra dels serveis que ofereixen. I una altra dels darrers projectes que han afegit.
La web de Tabicor també compta amb contingut dinàmic com els projectes o les entrades de blog, cada una amb el seu apartat corresponent. El contingut es mostra en forma de blocs i es poden filtrar per categoria per facilitar la cerca als i a les usuaris/àries. Els projectes tenen una galeria d’imatges per poder tenir una visió més completa, i una petita descripció d’aquest.