El seu punt fort és emprar blocs de gran format, i la seva capacitat operativa, ja que poden atendre obres d’habitatges plurifamiliars amb temps d’execució ajustats.
La nova marca de Tabicor utilitza elements de la gràfica dels plànols arquitectònics, són elements molt senzills gràficament, però que descriuen d’una forma molt clara que fa l’empresa. Els dos elements gràfics són una línia gruixuda per marcar un envà i després la línia de cota, per marcar les mides. La primera línia sosté la marca i potencia la font seleccionada. La cota ens serveix per acompanyar el tagline, que hem canviat de “Seguimos Trabajando” a “Desde 1996”. Aquest nou tagline és una evolució natural de l’anterior, i potencia l’antiguitat i la solvència de l’empresa.
Pel que fa als colors, hem optat per continuar amb els que ja tenien, però optant per uns tons lleugerament diferents, el taronja és més profund, més fosc i el negre passa a ser un blau quasi negre, que genera un contrast molt amable amb el taronja. Com que no són colors purs ens donen més matisos, més profunditat.
La tipografia ens ofereix un dinamisme dins les línies rectes d’una font sense serifes, amb els espais buits de cada lletra es genera un joc d’espais que atreu l’atenció de l’ull i guia la lectura del nom de la marca, és una font molt arquitectònica. A més, en ser una font gruixuda ens dona pes i contundència, perfecte per presentar el caràcter de l’empresa.
Els dos elements gràfics que conformen la marca ens donen molt de joc a l’hora de desenvolupar les diferents aplicacions. Ens serveixen per connectar les diferents parts de la carpeta, les dues cares de les targetes de visita o aportar una estructura clara als documents.