Gabriel Ferriol és la persona que està al capdavant d’aquest projecte. El seu objectiu és molt concret. Després de 25 anys d’experiència en el sector, vol ésser el proveïdor de confiança per al mobiliari dels establiments d’hostaleria.
Coneixent tota la seva trajectòria, el seu llinatge havia de’ésser la part principal de la seva marca. D’aquesta manera, les persones del sector que ja el coneixen saben qui hi ha darrere l’empresa. I en cas de desconeixement, els potencials clients recorden fàcilment el seu nom.
Partint d’aquí, volíem transmetre l’elegància, la qualitat i la modernitat dels mobles, juntament amb la proximitat al client que ofereix l’empresa. Per aquest motiu, el logotip té una tipografia arrodonida amb línies expressives.
Pel mateix motiu, els colors triats són a una tinta, és a dir, en blanc i negre. Aquesta combinació de colors ens ha donat molt joc per a crear dos estampats corporatius.
En conjunt, la marca comunica serietat, confiança i elegància. Aquests tres factors sóc clau al sector.
A més, les targetes i el manual d’estil corporatiu que hem confeccionat per al client té totes les aplicacions que pot utilitzar per a dissenyar a un futur material corporatiu.