En el cas de Movistar Inca és un client que s’ha introduït a les xarxes socials des de zero. L’objectiu del client era entendre i estar present dins aquesta part del món digital, amb la finalitat de publicitar les seves novetats.
Des de Miríada vàrem fer un estudi de la seva empresa, al costat de la creació dels seus perfils. A aquest punt vàrem introduir totes les dades de contacte i les descripcions que definien al client. D’aquesta manera amb un clic pots conèixer i contactar amb Movistar Inca.
Una vegada teníem els perfils de xarxes com a empresa, era el moment de transmetre com és el negoci. Juntament amb el feedback del client, vàrem mostrar l’oficina i la seguretat establerta respecte a la COVID-19.
A més, mostrarem a part de l’equip, i ensenyarem els avantatges de contractar els diferents serveis a l’oficina.
A partir d’aquí, el nostre objectiu ha estat informar de les novetats i ofertes de l’empresa. Les accions duites a terme han estat campanyes i una actualització constant de tota l’oferta que tenen.
Tot el procés ha estat acompanyat de l’explicació de totes les accions realitzades i tots els termes que comprèn aquesta gestió. D’aquesta manera el client ha pogut entendre tot el que hi ha al voltant de les xarxes socials.
Si vols començar de zero, i no saps molt bé per on començar, a Miríada t’ajudam, t’assessoram i cream un pla adaptat a les teves necessitats i objectius.
Contacta amb nosaltres, no mossegam ;).