Ja a les primeres reunions de briefing, vàrem parlar de la marca que ja tenia i li vam plantejar unes millores que podrien impulsar la seva marca cap a un altre nivell. La marca original únicament era un escut amb el nom TAGCorse integrat. I la nostra idea era anar més enllà i fer un conjunt global que fos funcional en tots els casos d’aplicació.
Així que iniciàrem un procés de redisseny de l’escut, que s’ha traduït en una millora de les proporcions originals del mateix. També hem incorporat versions amb la tipografia defora de l’escut, per a aquelles aplicacions que necessiten que el nom quedi més visible, i també incorpori el posicionament: Automotive.
Una altra part important del desenvolupament d’aquesta marca ha estat l’elecció de tipografies. La tipografia principal aporta personalitat i caràcter a la marca. A més, funciona també molt bé de forma independent de l’escut.
Quant als colors, hem seguit la pauta de la marca original, però els hem estandarditzat seleccionant els colors Pantone que pensam que s’ajusten més a la identitat de marca.
També hem definit les diferents versions del logotip, tant en positiu com sobre fons de color fosc i imatges.
En resum, una passa més per donar impuls a aquest projecte tan engrescador.