fbpx

Creació de la marca Decotelia

Per a la creació de la marca Decotelia, hem volgut transmetre els valors que defineixen la marca. Per una part mostrar la misió i visió de l'empresa, i per una altra donar una imatge d'elegància i confort als futurs clients.

Decotelia és una empresa dedicada a la venda a l’engròs de mobiliari, principalment per a l’hostaleria. A més de la venda de mobles, també es dedica a la decoració i a la creació d’espais.

Amb l’objectiu de definir el negoci, hem transmès aquests valors amb la marca que hem creat.

D’una banda, volíem transmetre la venda de mobiliari. Per això, apareix una cadira, un moble que utilitzam al nostre dia a dia i que es reconeix fàcilment. A més, la seva forma arrodonida crea una visió orgànica de la marca.

D’altra banda, ens trobam amb la decoració i la creació d’espais. Per aquesta raó, la cadira no apareix tota sola, sinó que hi ha una làmpada darrera i una paret, comunicant aquesta sensació d’espai que cercam.

La gamma cromàtica triada es basa en tons que transmeten tranquil·litat i profunditat, d’aquí la poca puresa dels colors. A més, volíem aconseguir una tonalitat neutra, perquè els colors puguin perdurar en el temps sense que passin de moda.

A tot això, li afegim una tipografia clàssica, però moderna a la vegada. En aquest cas, hem triat Gotu. És una font que té ben marcats els detalls de les lletres, al mateix temps que transmet bon gust i elegància. Per tant, reflecteix uns valors molt significatius del sector al qual es dirigeix Decotelia.

Tot això convergeix en una marca amb formes arrodonides, que pretén transmetre proximitat, llar i equilibri. En conclusió, Decotelia ens fa sentir com a casa.

Comparteix aquest projecte

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

altres projectes que te poden interessar...