fbpx

Can Soler: la tradició també es digitalitza

Can Soler és una marca de sobrassada, embotits i productes carnis de Mallorca. Tenen més de 75 anys d’experiència al sector venent productes tradicionals, tant d’origen Mallorquí com nacional. Aprofitant el Kit Digital, varen decidir expandir-se al terreny web i vendre els seus productes a internet i aconseguir una millor representació a aquest àmbit.

És aquí on Miríada entra en escena, definint un projecte complet, que necessitava una botiga en línia i també publicar tota la informació referent a la marca, història, qualitat, etc.

Aconseguir que aquesta informació sigui visualment fàcil de digerir era un dels nostres reptes. I sense deixar enrere l’apartat de botiga, ens vàrem centrar també a mostrar els productes de manera concisa però atractiva.

Per tot això, el lloc web compta amb seccions on es detalla la història d’aquesta empresa. I fins i tot un blog de notícies, on es van publicant les darreres novetats, tant a l’àmbit corporatiu com del seu catàleg de productes, entre altres.

L’estructura del lloc web

A l’inici, per exemple, el primer que es pot veure és un breu titular, que defineix molt bé que és Can Soler. Tot seguit trobam les categories més destacades de la tenda i els segells que certifiquen la qualitat i seguretat dels seus productes.

Pel que fa a la venda en línia de productes, es va substituir el terme “tenda” per “botiga”, que representa millor la marca i la tradició mallorquina. El mateix va ocórrer amb el “carretó” o “cistella”, al que vàrem anomenar “senalla”. Per altra banda, vàrem aprofitar les fotografies molts vistoses dels productes per destacar les categories a l’apartat de botiga. També vàrem personalitzar a mida totes les seccions com el panell d’usuari, el procés de compra, mètodes de pagaments, notificacions per correu electrònic, etc.

El disseny

En termes generals, vàrem seguir les directrius que marca la identitat corporativa de Can Soler. Als colors, a més del vermell característic, hi hem afegit un color crema-vermellós i matisos, per tal d’aportar noves dimensions i possibilitats visuals a la web.

Hem utilitzat blocs de color corporatiu sobre imatges per destacar els titulars més importants. A l’apartat de la botiga, l’estratègia va ser diferent. Vàrem optar per ressaltar les imatges dels productes afegint, si era necessari, una capa fosca per millorar la llegibilitat i contrast dels textos. Les pàgines dels productes segueixen aquesta premissa i, a més de la informació necessària, les imatges apareixen com a protagonistes.

Si vols conèixer més el Kit Digital i saber si tu també te’n pots beneficiar, posa’t en contacte amb nosaltres.

Client

Can Soler

sector

Alimentació

Comparteix aquest projecte

altres projectes que te poden interessar...

Al dia del KIT DIGITAL

Apunta't a la nostra llista de correu, no perdis l'oportunitat