Part d’un projecte integral, el rebranding de GAG Balear va sorgir de la necessitat d’adaptar la marca a un nou públic objectiu i una nova activitat principal: les instal·lacions fotovoltaiques.
La primera passa del procés va ser fer una recerca del que ja hi ha al mercat i així tenir una visió global. En aquest moment, ens adonàrem que la marca necessitava reflectir millor a què es dedica, però sense perdre l’essència i presència acumulada. És per això que GAG Balear va passar a denominar-se GAG Solar: un canvi senzill i concís, que fa la marca més breu, reconeixible i directa.
Una vegada definit el nom, la següent passa va ser dissenyar la imatge visual. I d’entre les propostes presentades, varen apostar per la més actual i simbòlica. El logotip es basa en una ‘g’, composta de la simplificació màxima d’una casa i placa solar. Juntament amb el símbol, la tipografia triada va ser la Neulis Neue, que és geomètrica, però amb terminacions suaus que denoten un to professional, però a la vegada proper.
La paleta de colors està composta per liles, malva i morats, amb un degradat corporatiu. Representen el moment en què comença o acaba el dia i en què el fruit de les instal·lacions fotovoltaiques destaca. Per donar més personalitat i expandir la identitat, també vàrem generar una sèrie de patrons corporatius, basats en les formes geomètriques del símbol.
En conjunt, un projecte molt interessant d’inici a fi, on hem pogut evolucionar una marca per adaptar-la a la nova realitat de l’empresa a la qual representa.
Tot això s’emmarca dins un projecte més gran, que comprèn també la creació de la seva nova pàgina web, de la que us xerrarem en una altra publicació.