Gestionam continguts

Mantenim actives les teves xarxes

La presència de qualsevol negoci, entitat o organització a les xarxes socials és imprescindible. Però crear contingut de qualitat i publicar-lo periòdicament a totes les plataformes pot ésser feixuc. Tant ésser-hi present com la constància a l’hora de proporcionar informació són fonamentals.
Delegar la gestió de les xarxes en nosaltres et permetrà centrar-te en la teva empresa.
Nosaltres ens ocupam de la resta.

Assessorament en xarxes socials

Assessorament

Analitzam com han funcionat les teves xarxes, quin públic et segueix i si és el que tu cerques per tal de fidelitzar la teva marca. Et recomanem a quines xarxes és imprescindible tenir-hi presència segons el teu sector i el teu públic objectiu.

Creació de continguts

Creació de continguts

Ens endinsam al teu sector i a la teva competència. Estudiam i interioritzam els valors i la filosofia de la teva marca per tal de crear publicacions a xarxes socials i a blogs, que transmetin tot allò que és la teva marca.

Gestió i mètriques de xarxes socials i continguts

Publicació i seguiment

Estam preparats per crear la millor estratègia de publicació. Sempre contrastant les mètriques, trobarem la fórmula que millor s'adapti a la teva marca. Nosaltres esbrinam quina és la millor hora per publicar contingut per tu.

Ens esforçam per potenciar el teu projecte

COM TREBALLAM

Quin temps dedicam a cada fase de la creació de continguts

1 %
Dissenyar estratègia
1 %
Crear continguts
1 %
Validar i orientar

conéixer el teu projecte

Per poder elaborar la millor estratègia, necessitam saber detalladament com és el teu projecte. Hem d’ésser capaços de posar-nos a la teva pell per tal de preparar continguts que parlin com tu. Per això, a aquesta fase, invertirem tot el temps que faci falta en conèixer-te, perquè és vital.

Estudi de presència online

És important analitzar quina presència online tens actualment i com pot millorar. Ets present a les xarxes socials on realment és el teu públic objectiu? Quin tipus de publicacions fas? Aquestes preguntes són exemples que ens ajudaran a elaborar una estratègia que funcioni adequadament.

Gestió de continguts

Creació de contingut

Quan sabem l’estratègia a seguir, anam elaborant el contingut i publicant segons un calendari definit prèviament. Han d’ésser textos, però també imatges il·lustratives i representatives del teu negoci. Si és necessari, els retocam per tal que s’ajustin als objectius i a la filosofia de la marca, formant un tot coherent.

Mesurar i validar

S'han de mesurar resultats i validar si l'estratègia planificada ha obtingut el resultat esperat. Per saber si una estratègia de continguts ha funcionat el millor és desenvolupar-la durant un temps relativament llarg. D'aquesta forma, podrem observar tendències, canviar allò que no ha funcionat i potenciar aquelles accions que han donat bons resultats.

Gestió de continguts i estudi de estadístiques
ilustracionsMiriadaRecurso 3
El nostre portfoli de feines va creixent... Aquí et presentam una petita mostra.

Altres serveis que pots necessitar

Disseny i desenvolupament d'Apps

Disseny i desenvolupament de Webs

Disseny gràfic i branding